Running Man Episode 297

by - Monday, May 02, 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera ,


Siang tadi Anis tengok Running Man dekat kshowonline . Daripada minggu lepas dengar ura-ura yang Jingoo dan Ji Won akan datang untuk episod 297 ni , dan it's true ! Disebabkan deman drama Descendants Of The Sun tak habis lagi , semua yang berkaitan dengan pelakon yang membintangi drama ni  semua Anis layan -,- 

Antara guest yang hadir untuk episod kali ni , Ji Won , Jin Goo , David Lee McInnis , Eunseo of Cosmic Girl . Hari ni jugak baru Anis tahu yang Cosmic Girl ni satu syarikat dengan Lee Kwangsoo . No wonder diorang berdua nampak agak rapat . 

Dalam episod ni , salah sorang member merupakan 'Red Sun' tapi identiti dia hendaklah dirahsiakan sampai ke penghujung rancangan . But , ada satu syarat , dia mesti skor top 3 among all supaya dia tak dapat button badge yang tertulis 'LOSER' . Manakala member lain yang bukan 'RED SUN' terpaksa buat yang habis baik untuk tidak di-ranking bawah daripada RED SUN , kalau tak ! diorang akan kena denda . So , anda semua nak tahu ke siapa 'RED SUN' dan denda yang dikenakan bagi sesiapa yang tak mampu beat RED SUN , kena lah tonton sekarang ! 

You May Also Like

8 LOVE(S)

  1. kita tengok episod ni dah! serious, kelakar and comel je tgk jin goo and kim ji won hehe :)

    ReplyDelete
  2. aku baru lepas tgok jugak!!!

    ReplyDelete
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaa nak dowload!!! haritu pun perasan org post kat twitter ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. best tau kak fieyqa ! cepat2 download >.<

      Delete
  4. alaaa tak sempat lagi nak tengok

    ReplyDelete

Thank you for dropping some comment and have a nice day! 😉